Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

... ο Χάρης, η βροχή ερωτήσεων και η σωτηρία της Ελλάδος ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*
Άρχισε η συνέντευξη της "Ελευθεροτυπίας" ...

"Μας ζηλεύουν γι' αυτό μας κυνηγούν..."

"Όταν οι τράπεζες μπορούν ίσως μπορέσουμε κι εμείς ..." 

"Εγώ είμαι μόνος, αλλά έχω κι άλλους δίπλα μου..."

"Έχω βάλει 343.000 ευρώ ..."

"Θα πουλήσουμε τα κτίρια (όλα) και θα πληρωθούν οι απλήρωτοι..."

" Όχι στο 99, αλλά στο 106, αν συμφωνήσουν όλοι"

"Όταν θα εξυγιανθούμε, θα βάλουμε - εγώ και οι άλλοι επενδυτές...-  πέντε (5) εκατομμύρια ευρώ ..."

"Αν δεν εξυγιανθούμε θα πουλήσω το σπίτι μου..."

"Πρέπει να σώσουμε την Ελλάδα..."

Τελείωσε η συνέντευξη της "Τρίτης Όψης" ...

---
(*) ... βροχή ερωτήσεων στον μέτοχο - το σύνολο τρεις (3) ...
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου