Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

... "... είπα ψέματα ότι δουλεύω..." ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*
ΜΙΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ...

Πού πάω; Πού πάμε;


Γεια σας. Ειμαι ο Δημητρης, 30 χρονων, και ειμαι ανεργος απο τον περασμενο Ιουνιο. Ομως, εχοντας δουλεψει για ενα μηνα με ασφαλιση και δυο μηνες χωρις, μεχρι τωρα εζησα...

Τωρα ομως που ερχεται η ληξη του εστω μικρου επιδοματος των 360.08 ευρω με το οποίο μπορουσα να τραφω, τωρα τι; Επιστροφη στην οικογενεια, η οποια εχει τα δικα της προβληματα, ε; Μαλιστα, ειμαι ομως και διαβητικος τυπου Α, αρα χρειαζομαι ινσουλινη για να ζησω, η οποια στοιχιζει το μηνα 250-300 ευρω (αληθεια).

Θα μου πει καποιος, εχεις θεωρημενο βιβλιαριο μεχρι το 2014. Μαλιστα, μετα ομως τι; Κοινωνικα ιατρεια; Βιβλιαριο αποριας, τα οποια ολ' αυτα καλως υπαρχουν, αλλα λειτουργουν με ελλειψεις, οπως διαπιστωσα προσφατα ψαχνοντας το λιγο.

Δουλεια δεν μπορω να βρω ουτε απο γνωστο, ουτε για λιγους μηνες, κι εχω τελειωσει διοικηση επιχειρησεων, οπότε αναρωτιεμαι, τι στο διαολο; Πού παω; Πού παμε; Ποσο θα κρατησει αυτο, ποσο θα ειμαστε ετσι; Βρηκα το σαιτ απο το περιοδικο "Σχεδια" γιατι εχω ακόμα τα 360 το μηνα και το αγορασα και ξερω καπως και την κατασταση αυτων που το πουλανε...

Βλεπω στην Τουρκια μια αγανακτηση η οποια εκφραζεται με πολλες ημερες στους δρομους, με πολλη βια εως και πολλους νεκρους. Εμεις εδω; Τι;

Αυτό που βγάζει ο κόσμος εκεί το ζήλεψα. Βγάζει υγιή αντίδραση, ενώ εγώ, γνώρισα μια κοπέλα τις προάλλες και της είπα ψέματα ότι δουλεύω...

Δημήτρης, 30 χρ., Αττική
---
πηγή: "Το ημερολόγιο ενός ανέργου"
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*
Βλέπουμε ΕΡΤ εδώ & εδώ
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου