Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

... Β. Παναγόπουλος - επιστολή αποχαιρετισμού ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Επιστολή - αιχμηρή - αποχαιρετισμού
τους έως χθες διευθυντή
της "Ε", Βαγγέλη Παναγόπουλου
προς τους εργαζόμενους
.
Σήμερα η “Ε” κλείνει 38 χρόνια ζωής.

Όλα αυτά τα χρόνια ήμουν παρών, προσφέροντας τις υπηρεσίες μου από διάφορες θέσεις. Από σήμερα, σύμφωνα με την επιθυμία του 7 μηνών εκδότη της, κ. Χάρη Οικονομόπουλου, είμαι παρελθόν. Έτσι γίνεται στις ομάδες, όταν δεν πηγαίνουν καλά αλλάζουν προπονητή και ορισμένες φορές και ιδιοκτήτη. Πωλούνται, αλλάζουν χέρια. Ξεκινήσαμε αυτή την προσπάθεια επανέκδοσης της ιστορικής αυτής εφημερίδας όλοι μαζί πριν από επτά μήνες, εν γνώση των δυσκολιών αλλά αισιόδοξα.

Υπήρχε η έξωθεν κακή μαρτυρία, είχαμε χάσει το ηθικό πλεονέκτημα, προηγήθηκε η έκδοση της "Εφημερίδας των Συντακτών", δεν τηρήθηκαν και πολλά από τα υπεσχημένα και βρεθήκαμε να παλεύουμε με σανίδες τα κύματα του ωκεανού. Οι επισημάνσεις για πολλά παρακμιακά φαινόμενα ήταν καθημερινές. Η εργασία γινόταν σε συνθήκες πρωτόγονες. Έγιναν και ορισμένες παρεμβάσεις που επέτειναν την “ζαλάδα” των όσων αναγνωστών μας έχουν απομείνει. Ευτυχώς περίπου από διμήνου αυτές εξέλιπαν. Αυτό δηλαδή το διάστημα που παρά τις εκ του αντίθετου προβλέψεις, η κυκλοφορία έδειξε κάτι. Σταθεροποιήθηκε με ανοδικές τάσεις. Ωστόσο αρκετές κινήσεις
που είχαν προηγηθεί, με αποκορύφωμα το σόου με την κριτική των πρωτοσέλιδων στον 3ο όροφο,  ενέργεια που είχε την επιδοκιμασία ευτυχώς ελάχιστων συναδέλφων, έδειξαν που πήγαινε το πράγμα.

Το κλίμα, φαντάζομαι να συμφωνείτε, μεταξύ ημών και υμών εννοώ, υπήρξε εξαιρετικό. Μοναδική σκιά θα μπορούσε να χαρακτηρίσω το γεγονός ότι ελάχιστοι είχαν γνώση αυτού που επρόκειτο να γίνει και δεν με ενημέρωσαν. Είναι βέβαια δικαίωμά τους.

Τα μηνύματα πάντως είχαν φτάσει σε μένα έτσι ώστε τίποτα δεν μπορούσε να με αιφνιδιάσει. Το μόνο που έλειπε είναι αυτό που λέμε timing. Καρδιά καλοκαιριού, ημέρα Σάββατο. Χτες λοιπόν το μεσημέρι ο εκ των εκδοτών της “Ε” Χάρης Οικονομόπουλος με κάλεσε στο γραφείο του, μου έπλεξε το εγκώμιο, με ευχαρίστησε για τις υπηρεσίες μου λέγοντας ότι χωρίς εμένα δεν θα μαζευόταν αυτός ο κόσμος και δε θα έβγαινε η εφημερίδα και μου ανακοίνωσε την λήξη της συνεργασίας μας.

Αυτά είναι όσα γνωρίζω εγώ. Τα υπόλοιπα ο εκδότης και κάποιοι άλλοι. Δεν έχω σκοπό να χρησιμοποιήσω, επί του παρόντος όσα έχουν περιέλθει σε γνώση μου. Εντός και εκτός.

Δημοσιογραφικά γεννήθηκα στην Ελευθεροτυπία. Και την αγαπώ. Εύχομαι να ΄ναι καλοτάξιδη και η προσπάθειά της να πετύχει. Γιατί έχει σχέση με όλους εσάς που υποαμοιβόμενοι και μάλιστα με μεγάλη καθυστέρηση, δίνετε τη ζωή σας για να αναστηθεί αυτή η εφημερίδα παρότι ορισμένοι, όχι από σας βέβαια, δεν έχουν καταλάβει καν τί σημαίνει και τι αντιπροσωπεύει.

Την πορεία μου στην ζωή και στο επάγγελμα τη γνωρίζετε. Ίδια θα παραμείνει και απαράλλαχτη. Απολύτως διαφανής. Θα σας παρακολουθώ με αγάπη και ενδιαφέρον.

Που ξέρει κανείς ίσως με πολλούς από σάς, ξαναβρεθούμε.

Σας ευχαριστώ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου