Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

... εξώδικη δήλωση - διαμαρτυρία του Φ. Παναγόπουλου ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*
Ο συν. Παναγόπουλος Φώτης (φύλακας - μεσεγγυούχος των κατασχεθέντων κινητών της Χ.Κ.Τ.) έχοντας εξαντλήσει όλα τα περιθώρια καλής θέλησης και υπομονής, απέναντι σε κακοπροαίρετους και εν πολλοίς "ιμάντες μεταφοράς" εργοδοτικών και άλλων θέσεων και στοχεύσεων, συναδέλφους απλήρωτους της Χ.Κ.Τεγόπουλος, αποφάσισε να υπερασπιστεί τον εαυτό του με όλα τα πρόσφορα μέσα που του παρέχει η ελληνική Δικαιοσύνη.
Η "Ανασυγκρότηση" επικροτεί την απόφασή του αυτή και καλεί όλους όσοι έχουν "κάτι να πουν" για τον συν. Φώτη Παναγόπουλο να το κάνουν ΤΩΡΑ. Αλλιώς να σιωπήσουν και να ταχθούν στο πλευρό του για τη συνέχιση και ευόδωση του αγώνα των υπέρ τους 800 απλήρωτων εργαζομένων - απολυμένων της Χ.Κ.Τεγόπουλος...

  
Ενώπιον παντός αρμοδίου δικαστηρίου
και πάσης αρμοδίας αρχής

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ


Φώτιου Παναγόπουλου του Δημητρίου, κατοίκου Αμαρουσίου Αττικής (...).
ΠΡΟΣ
(τα στοιχεία στη διάθεση της "Α")
----------------------------------------------
1.- Όπως καλώς γνωρίζετε, τόσο εσείς, όσο και οι λοιποί συνάδελφοι, πρώην εργαζόμενοι – απολυμένοι της εταιρείας «Χ.Κ. ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε.», απαρχής της έναρξης της τεράστιας δικαστικής διαμάχης με την πρώην εργοδότρια εταιρεία (η οποία, ομοίως, απέλυσε και εμένα τον ίδιο), τάχθηκα στην εμπροσθοφυλακή της προάσπισης των δικαιωμάτων όλων ανεξαιρέτως των συναδέλφων – εργαζομένων (τεχνικών, δημοσιογράφων, κλπ) προς διεκδίκηση με κάθε δυνατό τρόπο από την εργοδότρια εταιρεία των ανεξόφλητων δεδουλευμένων και αποζημιώσεων απόλυσής μας.

1.1.- Μεταξύ άλλων, όταν με την υπ’ αριθμ. 183/2012 Έκθεση Αναγκαστικής Κατάσχεσης κινητών πραγμάτων του Δικαστικού Επιμελητή του Πρωτοδικείου Αθηνών Νικολάου Ι. Παπαχρήστου, επιβλήθηκε από εργαζόμενους αναγκαστική κατάσχεση σε κινητά πράγματα [: 11 μηχανήματα] ιδιοκτησίας της Χ.Κ. ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., στο Κορωπί Αττικής στη θέση «Νησίζα», δέχθηκα να αναλάβω τη βαρύτατη ευθύνη και το δύσκολο ρόλο του φύλακα και μεσεγγυούχου των κατασχεθέντων, ώστε να διασφαλίσω, τόσο την επιμελή φύλαξή τους μέχρις περατώσεως του πλειστηριασμού, όσο και τη διενέργεια πάσης αναγκαίας ενέργειας στα πλαίσια της αναγκαστικής εκτελέσεως προς το συμφέρον των εργαζομένων.

1.2.- Έκτοτε, ασκώ τα καθήκοντά μου προσηκόντως και ευσυνείδητα, μην έχοντας διστάσει να εμπλακώ ακόμα και σε προσωπική δικαστική διαμάχη - παρά το προσωπικό κόστος - με την καθ’ ης η κατάσχεση εταιρεία Χ.Κ. ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., όταν αυτή επιχείρησε να παρεμποδίσει πολλάκις και πολλαπλώς τα καθήκοντα και το έργο μου επί σκοπώ παρεμπόδισης του ίδιου του πλειστηριασμού.

2.- Ωστόσο, παρά τα ανωτέρω και την εν γένει συνολική -κυριολεκτικά υπεράνθρωπη- προσπάθειά μου να συνδράμω με κάθε δυνατό τρόπο στην τελεσφόρηση των δικαστικών αγώνων των εργαζομένων της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ, πρόσφατα, πληροφορήθηκα, αίφνης, την από μέρους σας ευθεία αμφισβήτηση της προσπάθειάς μου αυτής.

2.1.- Συγκεκριμένα, περιήλθαν σε γνώση μου εξοργιστικοί, προσβλητικοί και συκοφαντικοί -αλλά απολύτως αόριστοι, αναπόδεικτοι και έωλοι- ισχυρισμοί σας εις βάρος μου ενώπιον συναδέλφου, περί του ότι δήθεν «ξεπουλάω τα μηχανήματα για παλιοσίδερα», ότι δήθεν «δεν έχω ιδέα τι αξίζουν τα μηχανήματα αυτά» και ότι δήθεν «τα παίρνω και λαδώνομαι», ήτοι, χρηματίζομαι!.. Εν ολίγοις, με κατηγορήσατε, γενικώς και αορίστως, ενώπιον τρίτων ως δήθεν ενεργούντα εις βάρος των συμφερόντων των εργαζομένων και ως δήθεν δωροδοκηθέντα από άγνωστα πρόσωπα, ισχυρισμοί που δημιουργούν, βεβαίως, την προσβλητικότατη και συκοφαντική εντύπωση ότι χρηματίζομαι (από υπερθεματιστές του πλειστηριασμού, την καθ’ ης η κατάσχεση εταιρεία ή άλλους), με σκοπό να βλάψω τους εργαζόμενους!..

3.- Οι ανωτέρω ισχυρισμοί σας είναι άκρως ψευδείς, ανυπόστατοι και συκοφαντικοί, τόσο διότι άπασες οι μέχρι σήμερα ενέργειές μου πραγματοποιούνται, κατά κοινή ομολογία, αποκλειστικά και μόνον προς το συμφέρον όλων των εργαζομένων, με εμένα να έχω επωμιστεί αυτοβούλως -αλλά μόνος, σε πολλές περιπτώσεις- ένα τεράστιο μερίδιο ευθύνης για την επωφελέστερη για όλους μας περάτωση της διαδικασίας αναγκαστικής εκτέλεσης των κατασχεθέντων μηχανημάτων, όσο και διότι οι διαδικασίες πλειστηριασμού των μηχανημάτων ήταν αναντίρρητα απολύτως διαφανείς και σύννομες, σύμφωνες δε με τις σχετικώς εκδοθείσες δικαστικές αποφάσεις.

3.1.- Φρονώ, ότι, από μόνο του το γεγονός ότι, από το σύνολο των εκκρεμών κατασχέσεων σε σημαντικά περιουσιακά στοιχεία της Χ.Κ. ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., μόνον η εν λόγω κατάσχεση των μηχανημάτων, στην οποία έχω την ιδιότητα του μεσεγγυούχου, ολοκληρώθηκε, παρά τις δυσκολίες, με τον επιτυχή (επαναλαμβανόμενο) πλειστηριασμό τους, αποδεικνύει του λόγου το αληθές περί της ειλικρινούς προσπάθειάς μου για την τελεσφόρησή του πλειστηριασμού και την είσπραξη χρημάτων από τους εργαζόμενους.

ΕΠΕΙΔΗ, κατόπιν των ανωτέρω, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ εντόνως για τους ψευδείς, ανυπόστατους και συκοφαντικούς ισχυρισμούς σας ενώπιον τρίτων, οι οποίοι προσβάλλουν κατάφωρα την τιμή και την υπόληψή μου, αλλά και τη μέχρι σήμερα ευσυνείδητη και ακούραστη προσπάθειά μου προς το συμφέρον όλων μας.

ΣΑΣ ΚΑΛΩ, όπως εντός τριών (3) ημερών από τη λήψη της παρούσας: 1) προβείτε σε έγγραφη ανάκληση των ανωτέρω ψευδών και συκοφαντικών ισχυρισμών σας προς το πρόσωπό μου, με την παροχή συγνώμης και 2) απέχετε στο μέλλον από αντίστοιχους ψευδείς, συκοφαντικούς και προσβλητικούς ισχυρισμούς.

ΑΛΛΩΣ, ρητώς επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός μου, ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ, ότι θα προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια, ενώπιον παντός αρμοδίου Δικαστηρίου και Αρχής προς διαφύλαξη της προσωπικότητάς μου και της τρωθείσας τιμής και υπόληψής μου.

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νομίμως την παρούσα σε αυτόν που απευθύνεται, προς γνώση του και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας ολόκληρο το περιεχόμενο αυτής στην οικεία έκθεση επίδοσης.

Αθήνα, 27 Φεβρουαρίου 2014


Ο εξωδίκως Δηλών – Διαμαρτυρόμενος
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου