Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

... "Αντώνη Σαμαρά, τέλος η υποστήριξή μου σ' εσένα" ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Κρίμα, κύριε Πρωθυπουργέ


email συναδέλφου

Σε γνώρισα στα γραφεία της εφημερίδας στη Γερανίου, στα τέλη του '80.

Μου άρεσε ο λόγος σου, απλός, κατανοητός, λαϊκός. Οι απόψεις σου δεξιές, αλλά λίγο διαφορετικές. Ο Αβέρωφ είχε αφήσει το στίγμα του. Πιο πολύ όμως μου άρεσε ο τσαμπουκάς σου.

Σε κάθε σου πρωτοβουλία ήμουν δίπλα σου. Όχι στην αυλή σου. Εκ πεποιθήσεως απεχθάνομαι τους παρατρεχάμενους.

Κρίμα, όμως, κ. Πρωθυπουργέ.

Γιατί;

Συμβιβάστηκες. Τον τσαμπουκά σου τον εξάντλησες στους πολιτικούς σου αντιπάλους.

Θυσίασες χιλιάδες απλούς πολίτες για τους λίγους που λυμαίνονται τον πλούτο της χώρας.

Προστάτευσες τους επιχειρηματίες που θησαύρισαν ενώ παράλληλα πτώχευσαν τις εταιρίες τους.

Η κυβέρνησή σου κορόιδεψε για δύο χρόνια έναν ολόκληρο κλάδο για το αυτονόητο: Το συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα.

Η Γ΄ Διεύθυνση του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ είναι η μοναδική σε όλη την Ελλάδα που δεν έχει ξεκάθαρο συνταξιοδοτικό τοπίο.

Κρίμα, Αντώνη.

Παραφράζοντας μια ατάκα του Νάσου Τσαγκανέλη σου λέω ότι "η ιστορική υποστήριξή μου έλαβε τέλος".

Μου έδωσες όμως την ευκαιρία να βρω τα χαμένα νεανικά μου ιδανικά και την ελπίδα που γεννιέται...

Ένας Τεχνικός Τύπου
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

2 σχόλια:

  1. Ο γνωστός τεχνικός τύπου, παρατρεχάμενος του Μπαλτάκου, αποσκίρτησε απο τη ΝΔ γιά να πάει στη μαύρη νύχτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ ανώνυμος 12:26 - ... όσα δεν φέρνει η ώρα τα φέρνουν οι εκλογές ...

      Διαγραφή