Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

... διαφημίσεις φόβου με την εγγύηση του δημοσίου ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Εκλογές
με δωρεάν μηνύματα
αξίας 12,5 εκατ. ευρώ

Διαφημιστικό χρόνο συνολικής αξίας 12,5 εκατ. ευρώ εξασφάλισαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί λόγω των δύο εκλογικών αναμετρήσεων το 2014 (ευρωεκλογές και αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου) και τώρα με τις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου.
Αυτός ο διαφημιστικός χρόνος δεν είναι δωρεάν και η κάθε εκλογική μάχη κοστίζει 6,25 εκατ. ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο. Για τη μετάδοση των κομματικών διαφημίσεων από τους τηλεοπτικούς σταθμούς υπάρχει ισόποση μείωση του τέλους χρήσης συχνοτήτων. Έτσι, σύμφωνα με τα ισχύοντα στη νομοθεσία, τόσο για το 2014 όσο και για το 2015 οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα καταβάλουν το 1% του τζίρου τους. Αν μάλιστα οδηγηθεί η χώρα και σε δεύτερο γύρο εκλογών και μεταδοθούν εκ νέου δωρεάν διαφημιστικά μηνύματα, το κόστος των συχνοτήτων για τους σταθμούς το 2015 θα πέσει στο 0,1%.

Τα συγκεντρωτικά στοιχεία έχουν ως εξής:

Στις ευρωεκλογές του Μαΐου το Mega διέθεσε χρόνο αξίας 1.756.933,02 ευρώ, ο ANT1 χρόνο αξίας 1.653.032,56 ευρώ,ο Alpha 906.795,48 ευρώ, το Star 816.125,43 ευρώ, ο ΣΚΑΪ 810.922,40 ευρώ, το Μακεδονία TV 4.451,85 ευρώ, το Ε-ΤV 1.483,95 ευρώ, η ΝΕΡΙΤ ΑΕ 50.255,31 ευρώ, η Multichoice Hellas 120.000 ευρώ και ο ΟΤΕ 125.000 ευρώ.

Για τις εκλογές της επόμενης Κυριακής το Mega θα διαθέσει 1.609.619,26 ευρώ, ο ANT1 1.663.038,98 ευρώ, ο Alpha 962.837,16 ευρώ, το Star 741.619,56 ευρώ, ο ΣΚΑΪ 691.338,63 ευρώ, το Μακεδονία TV 4.232,15 ευρώ, το Ε-TV 181.146,64 ευρώ, η NEPIT AE 131.470,26 ευρώ και το APT, που έγινε κομματικό, 14.697,35 ευρώ… Επιπλέον, η Multichoice θα διαθέσει χρόνο αξίας 125.000 ευρώ.
---
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου